KLACHTENPROCEDURE

Maak een pagina aan via Inhoud/Pagina’s en plak daarop onderstaande tekst.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in

topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect

raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt

maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na

constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek

binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of

vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u

aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar

info@hipspul.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook

mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese

Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw

klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te

deponeren via het platform van de Europese Unie.